Skvot Mag
-
Járd körbe a legmenőbb budapesti ügynökségeket és kérdezd meg, amit eddig nem mertél!
Gyere a SKVOT csapatával és Tóth Zsófival a 2024-es Ügynökségek Éjszakájának Diáktúrájára május 31-én! Irodaturné, szakmázás, gin-tonik.
-
Bernáth Szilárd: Jellemző, hogy valaki a saját traumáiból dolgozik
A filmkészítésben mindig az a kérdés, mitől lesz valami autentikus, mondja a Larry forgatókönyvírója és rendezője.
-
Az érintőképernyőké a jövő, vagy vidámparkot csinál a múzeumból a technológia?
Petró Zsuzska, a berlini Collegium Hungaricum kurátora cikkünkben elmondja, mikor érdemes plusz látványelemeket behozni egy kiállításra és mikor nem.
-
Öt szöveg, ami megizzasztotta a dramaturgokat
Hogy lehet színpadra állítani egy egybefüggő monológot? Mit kezdhetünk azzal, ha egy ikonikus szerző sorozatban írja át a darabját? És hogyan fordíthatjuk előnyünkre, ha Zoomon kell színházat csinálni? Komán Attila, a Vígszínház dramaturgja elárulja.
-
Aki illusztrátorral dolgozik, a stílusát is megvásárolja
Kránicz Dorottyával, Labrosse Dániellel és Valló Bertával kézjegyekről, titkos projektekről, hülye feedbackről, önplágiumról és szocreál esztétikáról is beszélgettünk.
-
Jorgosz Lantimosz: Azt mondtam a színészeknek, legyenek nyitottak, játékosak és kísérletezők – nagyon élvezték
A SKVOT Mag exkluzív interjújában Jorgosz Lantimosz (Yorgos Lanthimos) rendező, Tony McNamara forgatókönyvíró és Willem Dafoe színész mesél a Szegény párák című filmről.
-
Ez volt az 5 legjobb PR-kampány az elmúlt években a Noguchi vezető tanácsadója szerint
Lehet-e telefonálással küzdeni a propaganda ellen? És van-e értelme kibuszoztatni a dolgozók anyukáit Törökbálintra? Lennert Dániel szerint igen!
-
Egy csilivili jelmez önmagában nem fog meg úgy, mint egy karakter személyisége
Hogyan lesz egy gamerből cosplayer, és hogy tud nőként férfi karakereket is megformálni? Ezekről is beszélt interjúnkban Jobbágy Ildikó, azaz Okkido.
-
Furcsa rákérdezni, ki melyik oldalon alszik, de ez is kell a tervezéshez
Járai-Szeglet Orsi lakberendező a szakma aranykoráról, az optimális munkamennyiségről, az interjúkból kihámozott ügyféligényekről és a minimalizmusról.
-
Egy fiktív kultúra megjelenítéséhez egy egész társadalmat fel kell építeni
Szlávik Juli jelmeztervező Törőcsik Mari egy ruhájáról, a divatban megjelenő korszellemről, a szakma professzionalizálódásáról, bindzsimentalitásról és súlyos döntésekről.